بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 758 است مطلع از شر دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 758 است مطلع از شر دیالیز

بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 758 است از DialysisMrs.Zhang خلاص شدن از شر نارسایی کلیه یک سال پیش، پس از آن او فقط احساس درد پشت، اما چندی پس از آن، وضعیت بیماری او تشدید، نشان داده شده است تهوع، استفراغ، فقیر اشتها و اندام بیهوشی. بنابراین او را به بیمارستان محلی رفت تا به بررسی عملکرد کلیه، پس از آن سطح کراتینین او تا به حال رفته به 758umol / L.

دکتر به او گفت که بیماری او به پایان مرحله پیشرفت بیماری کلیوی، آن را علاج ناپذیر است. اما دیالیز کمک خواهد کرد او را به زندگی بهتر است. بنابراین او توصیه دکتر خود را به دیالیز در بیمارستان محلی را بپذیرید. حتی اگر، او هرگز. و خوشبختانه، او شنیده است که یک بیمار نارسایی کلیه کردم تا از شر دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang وجود دارد، بنابراین او تصمیم گرفت به را امتحان کنید.

هنگامی که او را به بیمارستان ما رفت، کارشناسان ما به یک برنامه درمانی برای او با توجه به وضعیت بیماری او.

در نظر گرفته که وضعیت بیماری او مناسب است برای پاراسنتز و پیوند کلیه نیست، بنابراین ما به طور عمده اتخاذ طب چینی برای درمان بیماری او مانند حمام پا، حمام کامل، دایره درمانی و غیره. همه این درمان ها می توانند رگ خونی گشاد، بهبود گردش خون و در نهایت تخلیه از سموم و مواد زائد. با کمک این درمان ها، ما می توانیم شرایط خوب برای کلیه دوره نقاهت به بهبود عملکرد کلیه ایجاد، در نتیجه.

در حال حاضر، Mrs.Zhang کردم تا از شر دیالیز، ما خیلی برای او خوشحال است. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او را دریافت و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: